Dagens outfit, lördag (del 2)


Denna gång blir det en riktig egotripp. Kärleken, som är en fantastisk fotograf, var här och fotade mig i går när jag och Jossa höll på att piffa oss inför klassfesten. Här är resultatet:

image82
Håret är viktigt...

image84
Hmmm.... lite volym kanske?

image83
En tuperingskam gör susen!

image85
Nåt sånt där kanske?

image88
En sista koll på bloggen innan det är dags att ge sig av

image86
Hela outfiten - plus katt

Svart skjortklänning, H&M, inköpt 2007
Svarta lackskor med öppen tå, Sidewalk, inköpta 2007
Halsband med hjärtformat hänge, Åhléns, inköpt 2007
Svart klocka

Jag stog in i det sista med svarta stuprörsjeans, svart blus med puffärm, svart lackskärp och svarta lackpumps. Det var snyggt, men på nåt sätt fick det mig att känna mig som en... hårdrockare, eller nåt. Det var inte det jag ville kommunicera med min look, så då bytte jag till mitt säkra kort.

Klassåterträffen var i ärlighetens namn ingen hit. Det var kul att se alla, men när man hade gått igenom var de bodde och vad de jobbade med så fanns det liksom inte så mycket mer att säga. Maten var dessutom urusel, så jag funderar över vad jag egentligen fick för de där 370 kronorna som kalaset kostade. Det verkar som att det anordnas sådana där träffar inför 10-, 15-, 20, 25- och 30-årsjubileerna. Så ofta känner jag faktiskt inte att jag behöver träffa min gamla högstadieklass.

Kommentarer
Postat av: Frida

Supersnyggt! Jag gissar att du var stiligast på festen:)

2007-05-13 @ 14:04:41
URL: http://fridasmulan.bilddagboken.se
Postat av: Emma

Hjärthalsbandet påminde verkligen om mina nya fynd! Snygg du var igår men synd att klassträffen inte blev nån hit. /Emma

2007-05-13 @ 15:59:25
URL: http://systrarofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0