Dagens outfit, lördag


image81
Vit kofta, inköpt på Cubus 2007
Brunt linne, inköpt på MQ 2006
Beige kjol med diagonala sömmar, Kaffe, inköpt under Juraperioden. Typ.
Bruna stövlar, Nilson, inköpta 2007
Två guldfärgade medaljonghalsband, inköpta på BikBok 2007

Antingen har jag jobbat för mycket i veckan eller så är jag på väg in i den där förhatliga månatliga perioden för det känns som att mina nerver sitter utanpå kroppen. Jag ber om ursäkt till alla som eventuellt drabbas av mig under dagen och ordinerar mig själv ett stycke bra musik. Phoenix brukar hjälpa!

Jag och Jossa har nyss kommit hem från en frukost på Wayne's med min Kärlek, Peter och Anna. Vi gick in på Nilsons och jag hittade GRYMMA skor. Billiga också, men jag måste lägga band på mig.

Vi ska börja piffa oss nu för klassåterträffen. Tio år sen vi slutade nian...

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är lite inne på tights istället för leggings nu. Alltså liiite tjockare än vanliga nylon-leggings. Men det är ju verkligen helt fel period att börja med tjockare leggings - borde vara tvärtom! Men jag har så svårt att visa benen när de är näst intill vita! Hoppas du får kul ikväll! /Emma

2007-05-12 @ 14:50:09
URL: http://systrarofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0