Dagens outfit, måndag


Inte så nyskapande i dag, men här är jag:

image78
Vitt ribbat linne med guldpaljetter, Cubus, inköpt 2006
Brun tröja, Cubus, inköpt 2006
Smalt guldskärp, H&M, inköpt 2007
Jeanskjol, Crocker, inköpt på JC för 100 år sen...
Bruna stövlar, Nilson, inköpta 2007
Dessutom... Armband samt ring med guldfärgade strasstenar

Tog en bloggpaus under helgen och startade inte ens datorn. Skönt ibland att komma ifrån all teknik, tycker jag. Ägnade mig istället åt att baka bröd, koka kräm, putsa fönster, byta gardiner, grilla och göra en cykelutflykt med Kärleken. Han fixade picknick och kartor, och sen gav vi oss iväg! På söndagkvällen blev det ett biobesök också; Sunshine. Den var OK.

I kväll väntar tvättstugan på mig igen... Tack och lov är tvättkorgen nästan tom, så det blir en enkel match den här gången!

Kommentarer
Postat av: Kärleken

Du är alltid sevärd, älskling! Ha kul med tvätten ikväll /K

2007-05-07 @ 19:49:38
Postat av: Emma

Vilken händelserik helg! Ibland är en paus välbehövlig men jag började undra var du höll hus! /Emma

2007-05-09 @ 06:17:44
URL: http://systrarofsweden.blogg.se
Postat av: Jessica

jag håller med dig, lack är skitsnyggt:) Men just de där skorna var ju gräsliga!

2007-05-09 @ 18:08:20
URL: http://jesical.blogg.se
Postat av: Emma

Var håller du hus?! Känns som ni Saab:are har gått genom jorden allihop! Ingen nämnd, ingen glömd! /Emma

2007-05-10 @ 21:37:09
URL: http://systrarofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0