Dagens outfit, onsdag


image127
Vit kråsblus, H&M, typ 2003-2004 (?)
Svart lång väst med knytband i midjan, Cubus, 2007
Svarta stuprörsjeans, Cubus, 2007
Svarta pumps, Donna Girl, 2007

Dagen började med att jag skulle hålla en presentation för nyanställda om företaget de nu ska jobba på. Vanligtvis är jag i god tid inför mina presentationer, men i morse strulade det till sig. Kom dit fem minuter innan start och givetvis ville inte datorn starta. Sen fungerade inte det trådlösa tangentbordet. Inte heller musen. Skulle avsluta med att visa en film, och inte ens den ville funka. Proffsigt!

Efter jobbet var jag hos Elisabeth och Roland som ska gifta sig i februari. Jag ska vara tärna, vilket ska bli superkul! Vilken ära! Vi kollade brudklänningar, tärnklänningar, skor, tårtor, inbjudningskort, menyer, festlokal, blommor... Det är så man blir alldeles matt. Men jag ser verkligen fram emot det, ska bli riktigt roligt!

Hann med att träffa Älsklingen en stund också. En present låg och väntade på mig när jag kom dit: han hade printat ut en del bilder från Glasgow som jag nu ska rama in och ha på väggen. Kul! Sen bjöd han på mumsiga mackor och nyponsoppa innan han följde mig hem.

I morgon väntar ännu en dag på jobbet, som avslutas med det årligen återkommande "Cykeltrampet". En mer, eller snarare mindre, seriös cykeltävling.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ska du cykla "Stan runt" eller är "Cykeltrampet" någon konkurrent? /Emma

2007-05-31 @ 17:22:25
URL: http://systrarofsweden.blogg.se
Postat av: Anna

Vad fina korten från Glasgow är.
Hoppas att vi hinner ses och ta en fika snart.

2007-06-01 @ 10:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0