Dagens outfit, söndag


image96
Svart träningsjacka, inköpt på Cubus 2006
Löpartights, Newline, inköpta 2005
Löparskor, Asics, inköpta 2005

Vilken fantastisk kväll! Vilade middag när det regnade och vaknade sedan när några solstrålar letade sig in genom fönstret. Drog på mig träningskläderna och gav mig ut på en träningsrunda i Trädgårdsföreningen och längs med Stångån. Det var helt otroligt att se allt som blommar, känna dofterna och höra fåglarna kvittra. Träningen i sig gick sådär. Jag sprang en hel del för två år sedan, ställde upp i lopp och tränade hårt. Efter det har jag dragits med ett ont knä som inte vill bli bra. Det är oerhört frustrerande att vilja så mycket men inte kunna. Kroppen i övrigt har kapaciteten, men knät säger ifrån. Läkarna? Ja, den senaste föreslog att jag skulle cykla istället. Suck... Nu tänkte jag (återigen) försöka träna upp mig långsamt.

Sitter med en hemmagjord proteindrink (en banan, ett rått ägg, tre dl mjölk, en matsked naturell yoghurt) och funderar över vad jag ska göra resten av kvällen. Det blir en snabbdusch, och sen måste jag faktiskt försöka röja upp här hemma inför arbetsveckan. Har stökat till ordentligt i helgen...

Kommentarer
Postat av: Nathalie

svar: mjo när du säger det.. har nog hellre ett par sådana än ett par med stilettklackar! man ska ju kunna gå i dem också ;)

Härligt o vara ute i vårvädret nu, men tycker allt blommar ut för fort :/ kmr ju börja vissna & falla löv i juli som det håller på! Kram

2007-05-13 @ 21:37:55
URL: http://glitterdroppe.blogg.se
Postat av: Josephine

Snyggt :D

2007-05-14 @ 07:32:20
URL: http://more.blogg.se
Postat av: Anonym

Usch, den där proteindrinken lät inte god!

2007-05-14 @ 13:56:33
Postat av: Emma

Det var jag som skrev om proteindrinken!

2007-05-14 @ 13:57:41
URL: http://systrarofsweden.blogg.se
Postat av: Linn

Proteindrinken är supersmaskig, bara man tänker bort att det är ett rått ägg man sätter i sig... Vill man ha det lite sötare kan man lägga till lite flytande honung och mixa ihop allt. Mums! :-)

2007-05-14 @ 17:23:26
URL: http://modeanalys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0