Dagens outfit, tisdag


Ännu en ledig dag - härligt!

image67
Vit tunika med broderier, Mexx, inköpt på second hand 2006
Beige manchesterbyxor, Crocker, inköpta typ 2004
Bruna skor med kilklack, Wedins, inköpta 2006
Brunt hårband, H&M, inköpt 2007

Sov riktigt länge och tog sen en härlig frukost med Kärleken. Han gör så goda mackor! Tog en sväng till Åhléns och köpte svart nagellack, vilket jag inte haft sen jag var en tonårsdeprimerad femtonåring, men jag tänkte att det kunde vara snyggt till mitt lacktema. Nu har jag bakat en rabarberpaj som Kärleken kommer hit och delar med mig i kväll.

Fram tills dess blir det väl en del bloggande och lite förberedelser inför arbetsveckan.

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, vad mycket fint du har köpt! Önskar att jag också kunde gå en sväng på stan och köpa lite nytt men studentekonomin sätter stopp för det den här månaden :-(

2007-05-02 @ 06:33:34
URL: http://systrarofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0