En sista skål


Ta en ordentlig titt på den här bilden. Det är en syn ni inte kommer att få se på länge.
 
image89

Jag har bestämt mig för att ha en helnykter period. Hur länge den ska vara har jag inte riktigt bestämt, men vanligtvis brukar jag hålla upp åtminstone ett halvår. Det känns på nåt sätt hälsosammare och renare, även om det inte är nåt fel med att ta sig ett glas vin då och då. Kände bara att det blivit lite väl många då och då, och att det faktiskt inte ger mig något. Det enda jag egentligen gillar (förutom sliskiga drinkar och champagne) är rödvin, och det blir jag bara snuvig av, så då kan jag lika gärna strunta i det.

Vad hade det här med mode att göra, förresten? Ingenting. Men ni kan ju se hur jag är klädd när jag dricker mitt sista glas vin...

Kommentarer
Postat av: hejåhå bruten tå

Nu när du inte dricker alkohol kan du käka kött i stället. Jag bjuder.

2007-05-13 @ 22:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0