Dagens outfit, fredag


I dag kör jag på den väna stilen. Jag menar, vad ska man göra om man kommer till jobbet och det första ens (manliga) kollega säger är: Har du dina kinky shoes i dag? Med dagens outfit sa han ingenting.

Fast vänta nu, är det bra eller dåligt?

image183
Lila omlottklänning med volanger vid axeln, Saint Tropez, inköpt 2006
Vit polo från Åhléns, inköpt i våras
Hjärtformat halsband från Kappahl, inköpt 2006
Grå/beige stövlar med fransar och rosett, Gino Ventori. Och när köpte jag dem? Typ 2005-2006?

Jag gillar de här stövlarna, men de har ett problem. De är i nåt riktigt läskigt syntetmaterial, så efter en hel dag är fötterna riktigt läskiga. Dessutom har de spruckit lite :-(

Nu är det äntligen helg och i kväll ska jag få träffa min stora kärlek! Förväntningarna på helgen är föjande:
- Få tid att umgås med Kärleken
- Få bjuda Kärleken på sushi
- Fixa mitt dressingroom - jo, i helgen är det kanske dags!
- Få gosa med kissen
- Göra en jättelasagne (jättegod & jättestor)
- Få tid att läsa nån underhållande skräplitteratur

Dessutom ska jag premiäranvända ytterligare en outfit som inhandlades förra helgen. En brun stickad poloklänning med matchande leggins, bälte, armband och halsband. Roligt, roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0