Dagens outfit, fredag


Sen kväll på jobbet. Som vanligt nu för tiden. Var på väg ut genom dörren när jag konstaterade att det fullkomligen vräker ner snöblandat regn där ute. No way att jag sätter mig på cykeln. Skulle inte tro att jag förnedrar mig på det sättet. Ringde efter en taxi, men det verkar som om fler kommit på samma idé. Får vänta en halvtimme.

image198
Brun kostym, Zara, köpt 2007
Beige jumper, Zara, köpt 2007
Bruna pumps, köpta för 8 pund på Primark i somras

Hemma ska jag snabbt svida om och sedan småspringa till Nori för att käka sushi med Kärleken. Äntligen är det fredag, härligt!

I helgen ska jag:
- Umgås med Kärleken
- Sova och ta det lugnt
- Träna
- Äta god och nyttig mat
- Fika med Anna S
- Gå en sväng på stan
- Rulla tummarna
- Fortsätta läsa min Marian Keyes-bok
- Kanske, kanske fixa min nya garderob!
- Jobba lite :-(

Nästa vecka blir hektiskt med få dagar på hemmaplan. Men det är bara sju dagar kvar till nästa helg nu...

Kommentarer
Postat av: Emma

NEJ, inte jobb i helgen! Det är ingen som tackar dig för det iaf! Ägna dig åt alla de andra trevliga punkterna på listan istället! /Emma

2007-11-09 @ 21:18:25
URL: http://systrarofsweden.blogg.se
Postat av: Fredag

Bara två dar till måndag. Skönt.

2007-11-11 @ 01:06:12
Postat av: Emma

Brons har verkligen kommit upp på tapeten igen! H&M har en hel del snygga plagg och accessoarer i just brons! Jag har faktiskt ett par bronsfärgade pumps! Men de används inte särskilt ofta, får så ont i fötterna!! /Emma

2007-11-16 @ 11:30:05
URL: http://systrarofsweden.blogg.se
Postat av: Trebarnsmamman

Tack för stövelstipsen! Håller med om att de med rutigt foder var snygga, ska ta en titt på dem live i Lkpg imorgon :) Men på fredag får det bli high heels!

2007-12-10 @ 16:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0