Lugn lördag


Lugn lördag. Låg i sängen till lunchtid. Gick en sväng på stan med Kärleken. Köpte linfröolja som ska vara bra för oss vegetarianer som inte får i oss fiskolja. Käkade en läskig lasagne på Wayne's. Köpte skräplitteratur, Marian Keyes Tankar från sängkanten. Tog en sväng på Åhléns och köpte en tuperingskam. Prövade en kjol som jag kollat på tusen gånger och tänkt att jag ska köpa när de rear ut den. Nu gör dom det. 150:-. Men det var superful på, så där sprack drömmen. Handlade mat på Hemköp. Lagade en jättelasagne med Kärleken som vi mumsade på. Nu sitter vi hemma hos honom. Han bråkar med min symaskin (en gammal Singer från 60-talet) och jag bloggar. Symaskiner är inte bra för nerverna tror jag.

image184
Kollaget visar att flera av mina önskningar inför helgen gått i uppfyllelse:
- jag har lagat och ätit mumsig lasagne
- jag har fått umgås med min Kärlek
- jag har fått läsa chicklit
- jag har fått använda min nya outfit - brun poloklänning från Vero Moda, 159:-, krämvita leggings från Glitter, 129:-, bruna stövlar från Nilson, beige pärlhalsband och beige armband från Glitter


Kommentarer
Postat av: Archibald Haddock

Annars är vanlig kolja är gott.

2007-11-11 @ 01:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0