Dagens outfit, måndag


Premiär för ett av helgens inköp. Svårt att bestämma mig för om jag gillar den eller inte. Ena stunden är jag övertygad, nästa tvekar jag. Syns inte på bilden, men det är en hängselklänning. Tycker det är snyggt på ett sätt, men känner mig samtidigt som fem igen. Har nog inte haft hängselklänning sen dess.

Vissa saker är förbjudna för vuxna. Som att ha två tofsar i håret á la babydoll. Är hängselklänning en av de förbjudna sakerna?

image180
Jorå, lite suddig i dag... men det är ju måndag!
Svart hängselklänning från Vero Moda, inköpt i helgen, 499:-
Vit skjorta från H&M, supergammal
Svart kavaj från H&M, 2005
Svarta leggins från Gina Tricot, 99:-
Svarta mormors-skor från Din Sko, inköpta på rea i augusti

Av alla skor jag har är nog dessa de mest obekväma. Klacken är inte särskilt hög, men hela foten blir liksom ihoptryckt. Men vad gör väl det? Jag tycker de är lite coola och foten ser minimal ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0