Dagens outfit, torsdag


Long time no blog, skulle man kanske kunna säga. Ja, jag har legat lite lågt med bloggandet ett tag men nu tyckte jag att det var dags för en uppdatering. Mest beror det på att jag vill visa mina sprillans nya pjuck som jag bara älskar.

image178
Svarta knähöga stövlar, 1 to 3, inköpta på Sko-Uno i tisdags. Vilka underbara favoriter! 
Svarta, tajta brallor från Toxic i Norrköping, inköpta typ 2005
Svart blus från MQ, 2007
Vit kofta, Zara, 2007

Skoköpet kändes som en riktig framgång. Som jag har letat efter ett par stövlar som inte glappar i vaden! Har säkert prövat åtminstone 30-40 par. De här sitter som gjutet och är inte så pjåkiga att gå i, trots klacken som tar mig upp ytterligare ett antal centimeter över havet.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Snygga stövlar, tänk om man själv kunde gå i sådana klackar:)

2007-10-11 @ 18:38:48
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se
Postat av: the man

hello darling - jo visst är de snygga ;-) kul att se dig på bloggen igen - blog on, baby

2007-10-11 @ 19:23:13
Postat av: Fia

Tio poäng, mycket snygga!

2007-10-13 @ 15:08:29
Postat av: My

Snygga skor! :O

2007-10-17 @ 11:32:29
URL: http://Threeofakind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0