Dagens outfit, fredag


image26
Brun tröja, Cubus, inköpt 2006
Vitt linne, MQ, inköpt 2006
Kamouflageliknande skärp med kaniner, H&M, inköpt 2007
Vita jeans, Part Two, ca. 699 DK, inköpta i Danmark sommaren 2006
De gråbeige Gino Ventori-skorna, inköpta 2006

Jag gillar verkligen det här skärpet som jag köpte för några månader sedan på H&M. Behagliga färger, lite humoristiskt...

Rekommenderar det vita linnet från MQ. Har för mig att de tar 299:- för två stycken och det är helt klart värt det. Jättebra baslinnen (med inner-bh!) som kan användas, tvättas, användas, tvättas, användas, tvättas... Är de outslitliga?

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej..håller med om att linnena från MQ är superduper! Har nog ett i varje färg. För en budgetvariant måste jag nog ändå faktiskt få slå ett slag för de linnen de har på Stadium också, märke Race Marine och samma utförande, med inner-BH. Helt ok till mycket bra pris!

Tjingeling

2007-04-21 @ 21:15:03
URL: http://systrarofsweden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0