Dagens outfit, onsdag


image48
Blommig skjorta, Lindex, inköpt 2005
Svart V-ringad tröja med 3/4-ärm, H&M, inköpt 2006
Svarta 3/4-byxor, H&M, inköpta sommaren 2006
Svarta pumps, Donna Girl, inköpta 2007

Det blev en hektisk arbetsdag som varade från tio i åtta på morgonen till sju på kvällen. Därefter åkte jag och Kärleken till lillebror och lämnade hans dammsugare och en mikro som stått hos mig. Passade på att bjuda in lillebror till pannkaksfrossa hos mig i helgen. På vägen tillbaka passade vi på att tvätta bilen. Det var ju ett riktigt äventyr att sitta där när de där gigantiska borstarna mullrade över bilen... Får nog följa med och tvätta bilen fler gånger!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har så svårt för 3/4-ärm! Fastnar alltid i armvecket på mig! Och så måste ju det man har under, t.ex. skjortan vara kortärmad. Byxorna är alldeles perfekta såhär års när långbyxor egentligen är för varmt och det är för tidigt att gå barbent. /Emma

2007-04-25 @ 19:42:22
URL: http://systrarofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0