Dagens outfit, söndag


Plysch-söndag...

image42
Svart plyschklänning, Åhléns, inköpt 2002-2003 (?)
Svarta plyschbyxor, Twist & Tango, inköpta på Sisters 2002-2003 (?)

De svarta plyschbyxorna är en mysfavorit, men jag vet inte hur många gånger jag ändå ångrat det köpet. Köpte dem som fattig student, och i relation till min dåvarande inkomst var de inte direkt billiga... Å andra sidan har jag nu haft dem i en massa år, och de är fortfarande lika fina.

Den här outfiten köpte jag faktiskt för en utekväll. Kombinerade dem med ett par svarta pumps från 30-talet i mjuk, härlig mocka.

I dag ska jag ta tag i högen med räkningar och "viktiga papper" som fått ligga till sig alldeles för länge...

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha, nej jag vill inte heller se några nittiontals savanndjur! Så fult! :P

2007-04-22 @ 15:00:50
URL: http://www.nenneblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0