Kartongfynd



image16
Självklart är jag shoppingsugen, men just nu lever jag på kartongfynd...

Jag har för vana att rensa ur garderoben med jämna mellanrum. Oftast blir det fyra högar. En för sådant som jag sparar och har framme, en för sådant som jag sparar men lägger ner i källaren, en för sådant jag skänker till second hand och slutligen en hög för sådant som bara är att slänga.

När jag flyttade för ungefär två månader sedan gick jag igenom kartongvis med kläder i källarförrådet. En hel del hade liksom "legat till sig" och var nu redo att hängas tillbaka in i garderoben. Därav går jag nu omkring i en massa plagg från 2005 och tidigare, som helt plötsligt känns som nya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0