MC-mode


Stuntshowen med  Matti Tepsa var en hit.  Han gjorde läskiga saker med sin motorcykel, typ snurrade på bakhjulet, framhjulet, stog upp på sadeln och åkte omkring... Grymt. I MC-butiken passade jag på att ta en snabbtitt på MC-modet.

image35
Snusnäsduken är förstås ett måste. Fanns i en mängd färger och mönster.
Hjälmar för alla smaker...
Matti Tepsa på sin ärtgröna Kawasaki
MC-dojjor liknar inget av det jag vanligtvis bär
Säkerheten framför allt... Eller är det bara för att man ska se muskulös ut?

MC-stället heter Beviks och där finns en massa coola hojar. Längtar tills Kärleken plockar fram sin ur garaget...

Kommentarer
Postat av: Fia

Fin blogg vännen! Du är söt som en pralin på alla bilderna. Jag måste säga att det är starkt att gå från ett tekniklöst hem till egen blogg inom loppet av någon månad. Kram Fia

2007-04-21 @ 23:31:58
Postat av: Kristian

Underbart... Man kanske skulle skaffa sig en snusnäsduk och en rejäl säkerhetsväst så man ser lite bitig ut nu i början av badsäsongen ...hihi

Nae... Jag har snöat in på Ridpryttlar och en hästkraft är nog farligt för mej.

Jag tycker att sidan bara blir mer och mer omfattande men saknar hästmode...hihi...

Lev väl och hälsa

/Kristian

2007-04-22 @ 18:00:08
URL: http://leo71.blogg.se
Postat av: Anna

skulle vara tufft att pröva på båge, men många som vurpar och skadar sig. det är halv scarry :/

2007-04-23 @ 00:35:13
URL: http://www,anna851219.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0