Nyshoppat


I går fick jag äntligen tid att gå en sväng på stan. Inga nya kläder, men lite annat nödvändigt:

image37
- På Åhléns delade de ut parfymprov, CK:s In2U. Har precis duttat lite på handlederna. Luktar sött, nästan godisaktigt. Helt OK, men inget jag kommer att köpa.
- Volymshampo och volymbalsam från L'Oreal. En vardagsfavorit.
- Niveas deo Pearl Beauty. Det är tredje gången jag köper den nu, måste betyda att jag gillar den.
- Mascara från Maybelline, Sky High Curves, 115 :- på Åhléns. Lovade mig själv att köpa en billig mascara denna gång. Senast köpte jag Dior Show och hade höga förväntningar, men för det priset kräver jag mer.
- Solskydd blir snart ett måste. På Apoteket finns fantastiska Vichy-serien. Den här krämen passar utmärkt att ha i ansiktet eftersom den inte är lika fet som vanliga solkrämer brukar vara. 148 :-.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag slog till på en mascara från Lancome sist för nästan 300 kr och jag blev inte heller nöjd. För det priset förväntar man sig en riktigt bra mascara!

2007-04-25 @ 19:51:02
URL: http://systrarofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0