Ridmode


Kristian efterfrågade ridmode, men jag måste säga att det var lättare sagt än gjort att hitta snygga ridkläder. Och att försöka följa ett färgtema var näst intill omöjligt. Finns det inga bruna ridhjälmar?

Jag har gjort ett försök i alla fall, men ta det för vad det är, jag har trots allt växt upp med en panisk rädsla för föl...

image44
Bruna ridhandskar, 339:-
Rutiga ridbyxor, 629:-
Svarta ridstövlar, Treadstone, 1686:-, finns även i brunt
Rutig yllehalsduk, Barbour, 50 USD
Brun jacka, Barbour, 345 USD
Brun väska, Barbour, 525 USD
- från diverse nätbutiker -

Kommentarer
Postat av: kristian

:) underbart... sejfar med svart hjälm och olivfärgade tajta ridbyxor med matchande strumpor..saknar dock en bra tröja\jacka... kan dock rekommendea maddes ridsport i linköping eller www.horze.se (upplands väsby)/k

2007-04-23 @ 01:33:47
URL: http://leo71.blogg.se
Postat av: Emma

Tycker att du har gjort ett jättebra jobb med ridmode! Kristian kanske kan ge Anna några uppslag till den blogg hon faktiskt delar med mig men sällan skriver så mycket på! Om du möter Syster Yster på jobbet imorn så hälsa att hon bör bli lika aktiv som dig här i bloggvärlden! /Emma

2007-04-25 @ 19:46:30
URL: http://systrarofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0