Dagens outfit, torsdag


Cykeltrampet föranledde denna outfit. Gympaskor - det har jag annars bara till gympakläder. Och gympakläder - det har jag bara när jag gympar. Detta tyckte jag funkade till både jobb och cykeltävling.

image128
Svart skjortklänning, H&M, 2007
Svarta leggings, Lindex, 2007
Svarta gympaskor, inköpta nångång, nånstans...

Cykeltrampet anordnas varje år, och uppgiften att organisera det hela roteras mellan olika avdelningar på jobbet. På vägen mot festlokalen fanns ett antal stationer där kluriga uppgifter och uppdrag skulle lösas. Jag blev bland annat snurrad på en kontorsstol i en halv minut (vilket kändes länge) och skulle sedan springa en bana. Snurrigt värre. På kvällen var det levande musik och styrdans.

I helgen åker jag hem till mamsen och pappsen och vilar upp mig.

Kommentarer
Postat av: Emma

Låter gott att få åka hem och vila upp sig! Ha en trevlig helg! /Emma

2007-06-02 @ 09:53:35
URL: http://systrarofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0