En söndag i Paris


Dagen började med en frukost på ett café längs Bd Beaumarchais. Alldeles nybakad, spröd croissant och färsk baguette. Efter lite irrande tog vi oss till Rue des Francs Bourgeois, där en hel del affärer har öppet även på söndagar. Hittade en inredningsbutik som hade de allra ljuvligaste kuddar man kan tänka sig. På väg till Rue de Rivoli passerade vi Rue Malher, och där jag kan tipsa om en butik som har en uppsjö av gamla väskor i ormskinn o.dyl. i prisklass från 90 Euro upp till 350 Euro. Där fanns även mycket smycken och en del kläder.

På Rue de Rivoli smet vi in i liten butik som heter Forever In. Där var prisklassen något mer human, så jag köpte ett par skor för 19,90 Euro.  

image134

Nu ska jag fixa mig inför eftermiddagens mingel/middag.

Kommentarer
Postat av: Kärleken

Snygg sko, lär klä en snygg tjej som du utmärkt ;-) Hoppas du har det skönt i Paris, min skönhet!
/P

2007-06-17 @ 23:14:59
Postat av: Emma

Hörde att de fina skorna redan har gått sönder! Illa, illa! /Emma

2007-06-24 @ 19:44:01
URL: http://systrarofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0