Ljuvliga skjortklänningar


Som alla säkert vet vid det här laget så älskar jag min svarta skjortklänning. Känner mig alltid välklädd i den, och beroende på vad jag har till är det antingen en arbetsoutfit, vardagsklädsel eller festklänning. I helgen spanade jag på fler skjortklänningar, men lyckades inte hitta riktigt rätt. Vill ha en brun, välsittande liknande den svarta jag har, och kanske en grön. Gärna en blå för ett marint tema. Och så kanske en mönstrad. Under tiden får jag slita på min svarta, och så har jag ju den här rariteten också:

image130
Blommig skjortklänning, med blå botten, plisserad kjol. Inköpt på second hand runt 98-99. Superkvalitet!

Kommentarer
Postat av: Nina

oki.. tack för kommentaren..

2007-06-04 @ 22:03:24
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0