Time to party??


Hmm.. Klockan är halvtvå på natten. Jag har tillbringat de senaste tre och en halv timmarna med att jobba och har fotfarande några dokument att gå igenom. Att sitta på hotell med tofflor och minibar blev helt plötsligt inte lika glammigt längre. Nåväl, sängen ska väl råda bot på den värsta tristessen. Glöm allt vad regnbågar och valsång heter - det här är en discosäng.

Alldeles strax slänger jag av mig de rutiga pyamasbyxorna och de blå frottétofflorna och förvandlas till en discodiva iklädd ett slipprigt, paljettnattlinne och ett par grymma platådojjor. Ur högtalarna strömmar urtvättade discodängor och i takt med ljusrörets skiftningar ska jag stuffa runt på hotellrummet.

Nähä. Inte det? Sova, sa du? Gå upp 05.30?

Jaså. Jaha.

image193
Cool discosäng i rum 503 på Nordic Light, Stockholm

Kommentarer
Postat av: mojsan

hehe ja ;D fast inget jag skulle vilja ha på mig :p!
ha en bra dag!

2007-11-07 @ 10:03:07
URL: http://axeln.blogg.se/
Postat av: Emma Journalen

Jag tycker du har fixat bloggen ganska snyggt. Jag gillar de här färgerna :)

2007-11-07 @ 16:15:37
URL: http://journalen.blogg.se
Postat av: Anna

Haha, it was you ;)

Tack för komplimangerna och jag håller med dig.. Nästa lite läskigt att folk är villig att lägga ner så mycket energi på MIN blogg... Anyhow.
Jag bjuder på den ;-)

2007-11-07 @ 19:59:53
URL: http://hockeyfruns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0