Roberto Cavalli på H&M


Snart är det dags för Cavalli-kollektionen på H&M. Jag skrev om hans gästspel i slutet av juni, då med ett kritiskt öga. Jag kan inte påstå att tiden fått mig att ändra åsikt. När jag läser H&M:s beskrivning av kollektionen blir jag bara än mer tveksam.

Cavallis stil passar säkert utmärkt för H&M, men inte nu... Inte i novemver. Jag kan helt enkelt inte tro att ett kallt höstsverige är redo för leopardmönster, snörningar, fransar, öljetter, zebrarandigt, nitar och paljetter.

Vad resten av Sverige tycker återstår att se, men jag kommer inte att hänga på låset.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har också blivit än mer tveksam! Jag är inte rätt målgrupp, den saken är säker! Inga leopardmönster, paljetter och fransar för min del! /Emma

2007-10-30 @ 17:19:15
URL: http://systrarofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0